Suositut tekstit

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

UUSI

Mietin mistä kirjoittaisin ekan merkinnän, joten ajattelin kirjottaa itestäni asioita jotka on mua just tällä hetkellä, tulee ensimmäisenä mieleen tässä ja nyt. Ja toki jos joku uusi lukiakin eksyy tai muuta vastaavaa niin sillain.  En oo nyt yhtään varma tän blogin ulkoasusta mutta uskon että se muokkautuu tässä vielä aikojen kuluessa. Enkä oo yhtään varma millaisena blogina alan tätä kirjoittamaan mutta varmaankin aika samanlaisena kuin edellinenkin eli perus löpinää. 


1. Oon syntynyt 7.1.1995 ja oon kotosin Parikkalassa, oon 19 vuotias.
2. Asun Heinolassa mutta käyn Lahdessa koulua.
3. En periaatteessa opiskele tällä hetkellä mitään alaa.
4. Musta tulee toivottavasti n. 3vuoden päästä merkonomi.
5. Oon keskeyttänyt opintoni kahdesti eri ammattikouluissa. Savonlinnassa sekä Heinolassa.
6. Mun unelmatyö ois työskennellä kaupan kassalla tai jossain muussa asiakaspalveluammatissa mutta mieluiten kaupassa tai sit haluisin olla radiojuontaja.
7. Asun Heinolan keskustassa parhaalla paikalla tosi kivassa siistissä yksiössä yksin. 
8. En omista vielä ajokorttia enkä autoa.
9. Mulla on yksi lävistys (toinen tulossa loman jälkeen<3) ja yksi tatuointi. Rakastan tatuointeja ja lävistyksiä ja mulla tulee niitä tulevaisuudessa olemaan paljon, ainakin tatskoja :-)
10. Oon päättänyt että ens kerralla kun rakastun, haluan sen kestävän koko loppuelämän. Oikeesti.
11. Kyllä! Olen sinkku! 
12. Saa pyytää treffeille, se on eri asia lähenkö ;-) 
13. Mun yks suurimmista unelmista ois se jos joku (joka oikeesti osais homman) tekis mulle rakkauslaulun.
14. Tää biisi auheuttaa just nyt kylmiä väreitä. 
15. Mä en tykkää tavallisista miehistä.
16. Rakastan mun perhettä ja kavereita eniten.
17. Tykkään lapsista ja haluun itekki nuorena lapsen. 
18. Oon tosi romanttinen ihminen, suorastaan ällöromanttinen, rakastan söpöilyä.


19. Mä katson ihmistä, en sukupuolta.
20. Parasta mun omasta mielestä mun ulkonäössä on punaset hiukset, silmät, huulet, tissit ja jalat polvesta alaspäin.
21. Huonointa PITUUS. Kyllä olen pitkä.
22. Rakastan bilettämistä.
23. Oon enemmän elossa kesäisin.
24. Mun lempivärejä on: musta, punainen ja ''armeijanvihreä'' Lemppariruokia: (okei oon kaikkiruokanen) mut tex mex ja kiinalainen. Lempituoksu: Miellyttävän tuoksuinen mieshenkilö ... , puhtaat hiukset, juuri koneesta kuivumaan ripustetut pyykit
Lempparikukka: Ehdottomasti ruusut! 
25. Mun elämässä on suuressa osassa eräs bändi, Stam1na. Se näkyy kaikessa. Se on mulle tärkeä.
26. Rakastan riehua itteni puhki keikoilla, se fiilis on yks maailman hienoimpia mitä mun sisällä tapahtuu kun joku hyvä bändi alkaa soittaa livenä.
27. En voi istua autossa, bussissa, junassa yms jos en voi kuunnella musiikkia, se on täysi mahdottomuus.
28. Mun on tosi vaikea olla vuorokaudesta kauempaa yksin, kaipaan seuraa aika paljon.
29. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa.
30. Oon puhelinriippuvainen.
31. Poltan tupakkaa.
32. Kyllä, käytän myös alkoholia.


33. Oon vähä party animal. Mut osaan rauhottuu ja tykkään myös koti illoista.
34. Ootan innolla että tapaan SEN OIKEAN.
35. Mä kuulun kirkkoon ja mulle on tärkeää että saan esim. kirkkohäät
36. Oon horoskoopiltani kauris. Uskon horoskooppeihin.
37. Hiukset on mulle tärkee. Mulle tärkeempää on se että laitan hiukset kuin että meikkaisin.
38. En ole kovin pinnallinen. Tykkään laittautua mutta mulle ei ole ongelma mennä esimerkiksi kouluun tai kauppaan lökäreissä, ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla.
39. Mun pahimpia pelkoja on: jonkun läheisen menettäminen, yksin jääminen, oksentaminen, lentopelko, painajaiset, hämähäkit ja muut ällöttävät olennot. 
40. Eikähän nää riitä tai muuten kukaan ei jaksa enää lukea :-)


3 kommenttia:

  1. Cool, liityn lukijaksi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tein uuden blogin kun vanha oli täynnä kakkaaaa :) Liity toki! Minäkin sulle!<3

      Poista