Suositut tekstit

tiistai 16. syyskuuta 2014

Heräsin henkiin.

Selailin tuossa vähän tätä blogia taaksepäin ja huomasin että oon kesällä kirjoitellut erikoisen paljonkin, hassuja tuntemuksia. Mä ajattelin että mä kirjoitan vasta kun olen saanut uuden koneeni mutta nyt koulussa yksin istuessa tuli tunne että ehdin tässä nopeasti jotain tarinoida.
Mulla on tosiaan uusi koulu nyt alkanut täällä Lahdessa ja musta tuntuu että mä opinkin täällä jotain, oon täällä tosiaan tälläkin hetkellä opettajan kanssa ihan kahdestaan, eipähän ole ainakaan ylimääräisiä häiriötekijöitä. Tää koulu on vähän hassu paikka mutta oonkin täällä vaan tiistaisin ja joskus perjantaisin, muuten oon töissä. Mä oon nyt ollut vielä Lidlissä mutta jos työt siellä nyt päättyvät niinkuin se siltä pahasti vaikuttaa niin mä menen takaisin Lahden Kodin terraan työssäoppimaan, mä en halua. Mä en halua lähteä töistä, mä en voisi kuvitella itteäni missään muualla kuin tuolla, mulla on siellä niin hyvä olla. Musta on joka päivä kiva mennä töihin ja joka päivä sieltä voi hyvillä fiiliksillä lähteä pois. Mulla on maailman kivoimmat työkaverit ja ihania asiakkaita. Mä oon jo monena iltana itkenyt että mitä mä teen jos tuo oikeasti loppuu. Mitä mä teen just kun mä olen löytänyt sen ihan täydellisen paikan missä mä haluan olla, miksi mä en saa olla?
 
Mulla alkaa tänään jo viikonloppu ja mä pääsen kokonaiseksi viideksi päiväksi kotikotiin! Mulla on ollut aivan järjetön koti-ikävä jo pitkän aikaa ja onhan siitä tosiaan jo se parisen kuukautta kun mä siellä viimeksi olen käynyt, mutta nyt mä pääsen.
 
Kesäkin taitaa olla virallisesti loppunut kun tänään aamulla palelin jo takki päällä ja huivi kaulassa. Toisaalta myös kivaa kun saa kääriytyä jättikokoisiin villapaitoihin ja vetää maiharit jalkaan.
Mun kesä oli paras, paraskesäikinä.
Mutta siitä mä haluan kirjoittaa ihan erikseen.
 
Loppuviikon suunnitelmiin kuuluu tosiaan vaan viettää aikaa perheen ja kaikkien rakkaitten kanssa ja vaihtaa parin kuukauden kuulumiset. Leikkiä kummipojan ja serkkujen kanssa ja parantaa maailmaa parhaiden ystävien seurassa, ai että mä nautin!
Enkä muuten aio nyt loppuviikkoon stressata mistään, tapahtuu mitä tapahtuu.
Nyt mä koitan sinnitellä vielä parisen tuntia koulussa asiakaspalvelun teorian parissa hereillä ja sitten mä menen kotiin oikein pitkille päiväunille. '
 
Ja nyt aion myös herättää tän blogin takaisin eloon kun on alkanut vähän meno kesän jälkeen rauhoittumaan. On jo aikaa iltaisin istahataa teekuppi kädessä kynttilän valoon kirjoittelemaan kunhan nyt vaan saisin sen uuden koneen, entinen tosiaan jo aivan palasina. Mutta eiköhän sekin asia saada järjestymään.
 
Ihanaa tiistai päivän jatkoa muruset!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti