Suositut tekstit

tiistai 25. maaliskuuta 2014

Parempi jos ei kosketa, koskaan ketään kunnolla.

Niin ihana sää, kevät tulee kovaa vauhtia ja sen huomaa kun fiilikset kaiken suhteen on aika herkässä. Hymyilyttää. Tosin joitakin päiviä mulla on tullu sillain että ei vaan meinaa saada itteään liikkeelle ja mikään ei kiinnosta ja voisi vaan nukkuu ja syödä. Mutta tiedän mihin ne fiilikset liittyy ja sellasille tunteille ei vaan pidä antaa valtaa.
Parhaita juttuja viime päivinä on ollu lenkkeily ulkona. Nyt kun tiet on sulat ja aurinko paistaa niin ei oo mitään parempaa kun lähtee parhaan lenkkikaverin kanssa tai yksin hyvän musiikin soidessa reippailemaan. Myös se on kivaa että iltaisin on valosaa paljon kauemmin ja kun herää niin paistaa jo aurinko!
 
Mulla on myös tulossa niin kivoja juttuja ensi kuussa! Tulevana viikonloppuna yhdet synttärit, seuraavana toiset. Sitten pari Stam1na keikkaa. Mulla tulee aina niin että jossakin kuussa ei oo yhtään syytä bilettää kun taas seuraavana niitä on joka viikonloppu, haha!
 
 
Mulla on pieni kriisi kesätyöpaikasta. Kävin tänään Lidl-työhaastattelussa, joka meni aivan nappiin! Mutta se on kuitenkin vielä iso EHKÄ että pääsenkö sinne, moni muukin yrittää. Jos en niin mulla ei varmaan oikeasti ole mitään. Mulle jäi kyllä tuosta aamuisesta niin hyvä fiilis ja usko siihen että siellä voisi olla paikka mulle mutta eihän sitä ikinä tiedä.
 
Eilen tein asian, jota oon miettinyt jo kauan ja koittanut keksiä syitä miksi en tekisi sitä, mutta en enää keksinyt mitään syytä olla TILAAMATTA UUSIA HIUSTENPIDENNYKSIÄ!

Toivottavasti toi väri ei oo ihan niin kirkas kun tuossa ylimmässä kuvassa koska mun oma väri on tällä hetkellä aika kaukana noin ''shokista'' punaisesta. Toisaalta oon ajatellut vähän liukuvärimäistä tyyliä joten odotan kovasti mitä sieltä postiluukusta kolahtaa! Ja ainahan noita sekä omia hiuksia voi värjäillä oman maun mukaan. Jossain vaiheessa mietin värjäänkö takaisin mustaks mutta näillä näkymin niin ei tule nyt sitten tapahtumaan, ainakaan pitkiin aikoihin :D
 

 
Tämmönen höpöstely ja loppuun vielä ne päällimmäiset ajatukset tällä hetkellä.
 
Ei rakkauden tarvitse olla vaikeeta
Se on oikein, jos se tuntuu oikeelta
Sano kyllä taikka ei,
Joko haluat tai sä katoat
Mua armahda nyt
älä leiki mun tunteillaKuihdun ja kuolen kun ootan sua vainLopeta, älä kiduta!
Rakkautta pyysin mut mitä mä sain?
Surua, jämäpaloja

Jää taikka mee, mut päätös jo tee
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Jää, jää, jää tai mee

Älä pohdi ja mieti ja harkitse vastausta
Sillä järjellä turha on punnita tunteita
Sano kyllä taikka
eiSano sana vaan ja me erotaan
Tai
päätä mun luokseni jäädä ja uskaltaa
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Lopeta, älä kiduta!
Rakkautta pyysin mut mitä mä sain?
Surua, jämäpaloja

Jää taikka mee, mut päätös jo tee
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Jää taikka mee, mut päätös jo tee
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Jää, jää, jää...

Ikinä en ole pelännyt mitään
Pelännyt niinkuin sun sanoja pelkään
Mutten mä voi sinun sydäntä kääntää
Vaikka mä huudan
rakasta rakasta muaVaikka mä huudan rakasta rakasta muaVaikka mä huudan rakasta rakasta mua
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Lopeta, älä kiduta!
Rakkautta pyysin mut mitä mä sain?
Surua, jämäpaloja

Jää taikka mee, mut päätös jo tee
Jää taikka mee
Kuihdun ja kuolen kun ootan sua vain
Jää, jää, jää tai mee
   
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti